Citate ale unor vegetarieni renumiti




  



 

 “Daca omul vrea libertate de ce sa tinem pasarile si animalele in custi? Intr-adevar, omul este stapanul animalelor, pentru ca le depaseste in brutalitate. Noi traim din moartea altora. Suntem locuri de inmormantare pentru animale!"   
sau
     "Intr-adevar, omul este regele animalelor, caci prin cruzimea sa, el le depaseste cu mult. Noi traim pe viata altora. Corpurile noastre sunt niste cimitire umblatoare!" Si mai departe: "Va veni timpul, cand omul va privi la un ucigas al animalelor la fel cum el priveste acum un ucigas de om" 
Leonardo da Vinci

      “Atata timp cat oamenii masacreaza animale, se vor omori si unii pe altii. Cu siguranta, cel care sadeste samanta omorului nu poate culege bucurie si dragoste."

Pitagora

    “Atata timp cat vor exista abatoare vor exista razboaie."   “ Omorand animalele pentru mancare, omul distruge in sine toate simturile sufletesti inalte - compasiunea si indurarea fata de alte creaturi vii, similare lui, si trecand peste sine, isi impietreste inima". El deasemenea preintimpina: "Cum poti sa doresti ca pe pamant sa fie pace si prosperitate, daca corpurile noastre sunt niste morminte, in care sunt ingropate animale moarte?".
 Lev Tolstoi

    “Abia atunci cand omul are compasiune fata de toate fiintele vii, se poate numi nobil."
Buddha
    

 “Omul este un animal imblanzit, care, de-a lungul secolelor, a dominat celelalte animale cu inselaciunea, violenta si cruzimea."
Charlie Chaplin

    “Doar pentru placerea de a avea o data gura plina cu carne, noi privam un suflet de soare si lumina si de acea bucatica de viata si timp pentru care se nascuse pe lume sa se bucure.”

Plutarh

    “Macelarul nu se înduioseaza la behaitul unui miel; nici inima cruda la o întristare profunda. Dar lacrimile unui milos sunt mai dulci decât picaturile de roua care cad de pe trandafirii îmbobociti primavara.”
Akenathon, (1380 - 1362 IH) Faraon Egiptean.


      "Este inutil pentru oaie să emită hotărâri în favoarea vegetarianismului, atât timp cât lupul are o părere diferită."
 Dean William R. Inge


       "Nimic nu va aduce beneficii mai mari pentru sănătatea umană şi nu va creşte şansele de supravieţuire a vieţii pe Pământ ca evoluţia către o dietă vegetariană."      
   Albert Einstein

"Nu exista o diferenta fundamentala intre om si animalele superioare din punct de vedere al facultatilor mentale... Animalele inferioare, ca si omul, simt placere si durere, fericire, suferinta."

Charles Darwin
        
        "Nu poate fi nici o indoiala ca o foamete mai mare poate fi ameliorata cu o cantitate data de grau prin eliminarea completa a animalelor (din procesul de productie al mancarii). Este nevoie de aproximativ 900 Kg de concentrate [grane] date vitelor pentru a produce destula carne si alte produse animaliere pentru a sustine o persoana timp de un an, in timp ce 180 Kg de cereale(porumb, grau, orez, soia etc) mancate direct vor sustine o persoana timp de un an. Astfel o cantitate de grau mancata direct va hrani de 5 ori mai multi oameni decat daca ar fi intai data la animale si apoi mancata indirect de oameni sub forma de produse animaliere..."
    M. E. Ensminger, Ph.D.

        "Iubeste animalele: Dumnezeu le-a dat gandire rudimentara si bucurie netulburata. Nu le deranja bucuria, nu le hartui, nu le priva de fericirea lor, nu lucra impotriva intentiei lui Dumnezeu. Omule, nu te mandri cu superioritatea fata de animale; ele nu au pacat, dar tu, cu maretia ta, pangaresti pamantul prin existenta ta si iti lasi urmele prostiei dupa tine - aceasta, e adevarata pentru aproape fiecare dintre noi!"
     Fiodor Dostoevski

       "Sufletul e acelasi in toate fiintele vii, desi corpul fiecareia e diferit."
       Hipocrate

        "Animalele impart cu noi privilegiul de a avea suflet."

       Pitagora

         "O vaca  sau o oaie moarte, care zac pe o campie, sunt considerate "mortaciuni". Aceeasi carcasa , fara  pielea sa, atarnata  intr-o macelarie, devine "mancare".
         J.H.Kellogg

         "Toate fiintele tremura inaintea violentei. Absolut toate se tem de moarte si toate iubesc viata. Priveste-te in altii, in tot ce e viu si te inconjoara. Apoi pe cine mai poti rani?  Ce rau mai poti face?"
          Buddha

           "A deveni vegetarian inseamna sa pasesti in curentul ce duce spre NIRVANA.
            Fie ca tot ce are viata sa fie eliberat de suferinta."
           Buddha



        

Comentarii

  1. Felicitari pentru initiativa de a construi blogul..keep up the good work! subiectul asta imi place. vegetariana de 2 luni :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intra si pe www.svr.ro, sunt multe articole si raspunsuri la eventualele intrebari ce-ti trec prin cap. Felicitari ca ai optat catre acest mod de viata, dar atentie: e o mare greseala sa te abtii de la ceva ce-ti dorsti doar de dragul fashion-ului sau ca e cool, trebuie sa vina din interior asta,... dar e mai mare greseala sa mananci ceva pentru ca "trebuie" ....

      Ștergere
  2. Multumesc mult pt aceste citate adevarate!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna tuturor, numele meu este MAVIS WANCZYK. Sunt din POLONIA. Am o mărturie despre cum m-am alăturat frăției de illuminati, încercam să mă alătur acestei organizații de atâția ani, am fost înșelat de falsul agent în GERMANIA, eram jos Nu am mai putut să-mi hrănesc eu și familia mea și am încercat să câștig bani prin toate mijloacele, dar toate în zadar, mi-a fost teamă să contactez orice agent de iluminat pentru că mi-au mâncat banii, într-o zi am dat peste un post de cineva care dă un mărturie mulțumind unui bărbat numit AJAJA MASON că l-a ajutat să se alăture fraternității illuminati, apoi m-am uitat la e-mailul bărbatului și la numărul de telefon scris acolo, mi-a fost teamă să-l contactez pentru că am fost înșelat de nenumărate ori de escroci care au mâncat 10.000 de ani și am plecat cu banii, atunci am fost foarte confuz, așa că am decis să contactez persoana care i s-a dat mărturia și l-am sunat și am comunicat cu el la apeluri telefonice înainte de a începe să-mi spună propria sa poveste despre când a vrut alătură-mi mi-a spus ev orice e de făcut, apoi m-am gândit și l-am sunat pe agentul numit AJAJA MASON și el mi-a spus tot ce trebuie să fac și am fost inițiat, în mod surprinzător mi s-a oferit beneficiul meu de a fi un membru nou al marii frăți de iluminat că am fost atât de fericit, pentru aceia dintre voi care încercați să vă alăturați acestei organizații, aceasta este oportunitatea dvs. de a vă alătura CONTACȚIUNI MASON AJAJA PE ajajailluminati@outlook.com SAU NUMĂRUL WHATSAPP PE +447418349840 PENTRU MAI MULTE INFO

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, TOTUL AM FOST RĂSPECTAT PE INTERNET ȘI
    A VĂZUT O MULTE DE
    Cota greșită privind societatea iluminată, I
    FELT BAD DESPRE
    IT, VREAU SĂ VĂ ÎNVĂȚĂȚI Câteva lucruri despre acestea
    SOCIETATEA ILUMINATĂ.
    În primul rând, mă înscriu la societatea iluminată prin ajutorul
    A UNUI AGENT
    Cineva M-a INTRODUCAT LA ONLINE, DUPĂ ANI DE
    DETERMINAREA DE A FI A
    MEMBRU. FII MEMBRU AL ILUMINATII TĂI
    SĂNĂTATEA ESTE GARANȚIE, DUMNEZEU
    VOR FI PROTECTATE, FAME, INFLUENȚĂ DE PUTERE E.T.C TOATE
    ACESTE VOR
    VĂ DAU. UNEI CĂTRE VREAU SĂ CORECTEZĂ ESTE CE
    ILUMINATI NU PLATESC
    MEMBRAȚI ORICE SALAR, DACĂ V-AȚI INCEPUT NOU
    VA DORI
    SEMINTE DE SĂNĂTATE ȘI BINEȘTI-ȚI CU ÎNȚEȘTEREA, PUTEREA,
    INFLUENȚĂ E.T.C
    NEVOIE DE A FI SUCCESUL SEMINTA DE SĂNĂTATE ESTE
    DOAR BANI
    SOCIETATEA ILUMINATĂ I-A DAT MEMBRUL lor, CU ACEASTA
    TU POȚI SĂ ÎNCEPI
    ORICE CU BANII ȘI VOI FI
    DE SUCCES. O ALTĂ CE ESTE
    PENTRU CARE SOCIETATEA AU BUNURI SPECIALE PENTRU
    POLITICI ȘI SUPER
    STARS. A FII MEMBRU ILLUMINAT E UN PERSONAL
    DECIZIA, SOCIETATEA
    NU FORȚAȚI SA NUMAI OAMENI SĂ TE ÎNSCRETIȚI. M-AM ALĂTURAT
    DACĂ VREAU, NU
    CORPUL FORTEZĂ-MĂ ȘI SUNT FOARTE FOARTE FĂR MEMBRĂ
    ACUM, PENTRU CE AU
    S-A CONTRIBAT MULȚI LA VIAȚA MEA, FACându-MĂ UNUI
    LUCRAREA
    OMUL DE AFACERI DIN LUME. DACĂ ESTE INTERESAT
    ÎNSCRIEREA
    SOCIETATEA ILUMINATĂ SOLICITEAZĂ AGENTUL ALBERT SĂNĂTĂȚII
    . + 2348106524057 SAU WHATSAPP
     SAU CONTACT SCOTT WILSON ON +19135432628 SAU EMAIL HIM ON.ILLUMINATITEMPLEOFWEALTH99@GMAIL.COM. EL A FOST
    UNUL CE MĂ AJUTĂ. ACEST ESTE MULȚI AJUTOR CARE POT
    VĂ DAU....

    RăspundețiȘtergere
  5. BINE AȚI VENIT LA ILUMINAȚII:
    Doriți să vă modernizați stilul de viață și să-l faceți mai mare în viață și să lăsați o viață mai bună, apoi veniți și ALĂTURAȚI-VĂ LA MAREA ILUMINATI NOUA ORGANIZARE DE ORDINE MONDIALĂ pentru a deveni membru al platformei Miliardari , etc, trimiteți-ne un e-mail la: iluminatisecretsofsuccess@gmail.com Fiecare membru nou va primi 20.000.000,00 USD ca beneficiu și 90.000.00 USD ca plată lunară pentru (șase) luni și un nou Mercedes Benz-AMG C63 S Coupé, dacă sunteți interesat Contactați acum pe WhatsApp: +33758465077 pentru proceduri.

    RăspundețiȘtergere
  6. BINE AȚI VENIT LA ILUMINAȚII:
    Doriți să vă modernizați stilul de viață și să-l faceți mai mare în viață și să lăsați o viață mai bună, apoi veniți și ALĂTURAȚI-VĂ LA MAREA ILUMINATI NOUA ORGANIZARE DE ORDINE MONDIALĂ pentru a deveni membru al platformei Miliardari , etc, trimiteți-ne un e-mail la: iluminatisecretsofsuccess@gmail.com Fiecare membru nou va primi 20.000.000,00 USD ca beneficiu și 90.000.00 USD ca plată lunară pentru (șase) luni și un nou Mercedes Benz-AMG C63 S Coupé, dacă sunteți interesat Contactați acum pe WhatsApp: +33758465077 pentru proceduri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum să vă alăturați frăției Illuminati666!!! Sunați sau Whats'App +2348133965862 Sunteți în Germania, SUA, Europa sau oriunde în lume doriți să fiți bogat, faimos și să aveți putere.. BENEFICII ACORDATE NOI MEMBRI CARE SE ALĂRĂ LA ILLUMINATI. 1. O recompensă în numerar în valoare de 500.000 USD, 00 USD după inițiere. 2. O nouă mașină de vis elegantă, evaluată la 100.000 USD USD 3. O casă de vis cumpărată în țara pe care o alegeți 4. O lună de vacanță (plătită integral) la destinația turistică de vis. 5.Pachet de membru Golf de un an 6.Un tratament VIP în toate aeroporturile din lume 7.O schimbare totală a stilului de viață 8.Infidelitate în Top 5 celebrități din lume Whats'App +2348133965862 dacă doriți să vă alăturați sau contactați-mă pe e-mail calvinanthony850@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. ANUNȚ PENTRU LUME
    NOTA: ILLUMINATI NU COMUNICA PRIN WHATSAPP,
    NU SUNT SACRIFICII DE OAMENI INCLUSE SI ILLUMINATI NU CER TAXA DE INSCRIERE
    666illuminatiagent666@gmail.com

    Dacă ești om de afaceri sau femeie, politician, muzician, vrei să fii bogat, faimos, puternic în viață, alătură-te Frăției Illuminați
    Trebuie să fii un om de onoare și cunoscut pentru că ești respectat în societate. Și viața ta va fi transformată în cea mai bună din viață. În calitate de membru nou, vei fi răsplătit cu o sumă imensă de bani pentru a începe un nou stil de viață, iar lumina măreției va fi protejată peste tine în toate zilele vieții tale.

    Trebuie să aveți cel puțin 20 de ani sau mai mult înainte de a putea contacta agentul templului pentru a vă ghida către templu 666illuminatiagent666@gmail.com ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ești bărbat sau femeie de afaceri, politician, muzician, vrei să fii bogat, faimos, puternic în viață, alătură-te Frăției Illuminați
    Vei fi un om de onoare și bine cunoscut pentru a fi respectat în societate. Și viața ta va fi transformată pentru tot ce este mai bun în viață, Ca nou membru, vei fi răsplătit cu o sumă uriașă de bani, suma de 999000$, o mașină și, de asemenea, o casă în orice țară la alegerea ta pentru a începe o nouă stilul de viață și lumina măreției vor fi scut asupra ta în toate zilele vieții tale.

    Trebuie să aveți cel puțin 20 de ani și mai mult înainte de a putea contacta agentul templului pentru a vă ghida către templu illuminatiagent.usa@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Evanghelia eseniana a pacii

Un Dragobete fericit !!!